Mūsų tikslas - Jūsų pasitikėjimas ir pasitenkinimas užsakytu produktu ar paslauga. Tačiau jei manote, kad gavote ne tai, ką užsakėte, prašome nedelsdami praneškite apie problemą, o mes džiaugsimės galėdami ją išspręsti.
Patariame pateikti kuo daugiau su problema ar nesusipratimu susijusios informacijos. Šią informaciją mes vertinsime bei nuspręsime ar ši problema atitinka pinigų grąžinimo ar prekės pakeitimo sąlygas.
Kas moka grąžinimo siuntimo mokestį?
Šį mokestį už prekės siuntimą bei grąžinimą VISADA moka pirkėjas. Mokestis nėra grąžinamas.
Siuntimo mokestį padengsime tik tuo atveju, jei bus nustatyta, kad prekė defektuota (su gamybos broku).
Grąžinimo terminas
Prekės gali būti grąžintos per 14 dienų nuo pirkimo datos.
Kas negali būti grąžinta?
Atkreipkiite dėmesį, kad pinigų grąžinimas ar prekės keitimas netaikomi:
- dovanų kortelės;
- prekės pirktos už akcijinę prekę;
Kiti standartiniai (nepersonalizuoti) produktai gali būti grąžinti originalioje pakuotėje, be naudojimo žymių.
Brokuotos prekės?
Kad problema būtų sprendžiama operatyviau, prašome atsiųsti fotonuotraukas, kuriose tikrai gerai būtų matoma ir pakuotė, ir produktas. Jei nustatysime, jog pažeidimas atsirado pristatymo metu arba tai yra gaminimo brokas, pakeitimą išsiųsime nemokamai arba grąžinsime pinigus.
Ne tai, ką užsakėte?
Šiuo atveju, kai prekę gavote kitą, Jums nemokamai atsiųsime jos pakeitimą. Tačiau jei pagal pateiktas nuotraukas nustatysime, kad prekė atitinka tai, ką patys pasirinkote bei patvirtinote pirkdami, prekės grąžinimas ar pakeitimas nebus taikomas. Todėl pildydami užsakymą, labai atidžiai rinkitės ir pirkite tik tuomet, kai esate tikras, jog tai yra tai, ko Jums tikrai reikia.
Ar galiu susigrąžinti pinigus?
Jei Jūsų atveju yra taikoma pinigų grąžinimo garantija, pinigai bus pervesti į tą pačią sąskaitą, kortelę ar PayPal paskyrą, iš kurios buvo daromas originalus mokėjimas pateikiant užsakymą. Dažniausiai tai užtrunka 1-3 darbo dienas, tačiau grąžinimai į kredito korteles gali trukti iki 7 darbo dienų.
Visas katalogas